Tanfolyamok, workshopok
A BRAIN GYM® célja a teljes aggyal való tanulás, melyet a szándékos mozgáson keresztül ér el.
Ez egy könnyen, bárhol elvégezhető mozgásos segítség a tanulási nehézségek oldására. A szándékos mozgással, új mozgásminták kialakításával az agyban új idegpályák alakulnak ki. Önmagunk megfigyelésével saját működésünk, értékeink, gyengeségeink megismeréséhez járul hozzá. Csökkenti a stresszt, megszünteti a stressz teljesítményre gyakorolt káros hatásait, olyan célzott mozdulatokkal, melyek fizikai, mentális és érzelmi harmóniát teremtenek. Segít kitűzni és elérni a célokat, optimalizálja a teljesítményt.
A workshopon megtanuljuk azt a feladatsort, mellyel a tettre kész relaxáció állapotába kerülhetünk, vagyis megismerjük saját tanulási tempójukat.
Agyintegrációs gyakorlatokkal egyensúlyba hozzuk a két agyfélteke működését, melyek a stressz hatására lekapcsolódnak.
A résztvevők eszközt és segítséget kapnak az örömteli, hatékony, intenzív tanuláshoz. Segít növelni a koncentrációs készséget, a szervezési készséget, javítja a kapcsolatok és a kommunikáció minőségét és a memóriát.BRAIN GYM® TANFOLYAMOK TERVEZETT IDŐPONTJAI 2024-BEN
BUDAPEST., XIX. KER. FŐ U. 26.
2024. 09. 28-29. és 10.26-27. 9.30- 17 óráig
2024. 11. 05-06. és 11.12-13. 9.30-17 óráig
SZÉKESFEHÉRVÁR
2024. 11. 16-17. és 12. 07-08.
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ : A tanfolyam megkezdése előtt egy héttel.
JELENTKEZNI A 06 20 2311 356 telefonszámon, vagy a kispalorsi@gmail.com emailcímen lehetséges.
Kedves Kineziológus Kollegák!
Ha szeretnétek segítséget kapni a gyerekekkel való kineziológiai munkához, szeretettel várlak benneteket az egynapos
GYERMEKEK STRESSZOLDÁSA KINEZIOLÓGIÁVAL című workshopra.
Ez a nap a kineziológia módszereivel dolgozóknak szól, azoknak, akik szeretnék megkönnyíteni a gyerekekkel való együttműködést.
A különböző kineziológiai ágak más-más eszközöket, korrekciókat használnak, melyeket lefordíthatunk a gyermekek nyelvére.
A következők miatt gondoltam, hogy tudnék segíteni ebben:
Szeretettel várom heti rendszerességgel azokat az iskolás gyerekeket, akik szeretnék megkönnyíteni tanulásukat.
Tanulási technikák elsajátításával könnyebbé, aktívabbá válik a tanulás.
Elmetérképezéssel megtanulunk lényeget kiemelni, jegyzetelni.
Memóriafejlesztő gyakorlatokkal az emlékezet is hosszútávú lesz, tartósabbá válik a megtanult ismeret.
Játékos, mozgásos gyakorlatokkal integrálhatják agyféltekéiket, melynek segítségével koncentrálódik figyelmük, javul kommunikációjuk és szervezettebbé válik időbeosztásuk, tanulmányi munkájuk.
Az integrált, összehangolt agyféltekék, a kiegyensúlyozott, szervezett gondolkodás, és a kitartó, koncentrált figyelem nélkülözhetetlen a tanuláshoz. Ahhoz pedig, hogy a tudás tartós legyen, testi, lelki és szellemi egységre van szükség.
A stressz hatására agyunk nem a legoptimálisabban működik, ezért fontos a stressz oldása, az energiák kiegyenlítése és az integrált gondolkodás elérése.
Kedves Szülők és Gyermekek!
Mindig feszültséggel, szorongással jár, mikor új, ismeretlen helyzetbe kerülünk életünk során. Az egyik ilyen helyzet, amikor felső tagozatba lépünk, megszűnik a tanító nénik által képviselt gondoskodó figyelem, és már minden tanórán más impulzus ér bennünket. Más a követelmény, más a hang, a látvány, a hozzá tartozó pozitív vagy negatív stressz, és érzelem.
Az iskolára hangoló foglalkozásokon segítséget adok a tanulóknak ahhoz, hogy minél könnyebben tudjanak alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez.
Kedves Szülők! Kedves Gyermekek!
Szeretettel várlak benneteket egy kis stresszoldó foglalkozáson, melynek keretén belül a következőkben részesülhettek:
A tanévben összegyűlt tanulási és érzelmi stresszeink oldása, stresszoldó gyakorlatok megismerése.
Agyféltekéink feladatai és működése, játékos agyintegrációs gyakorlatok.